Studie in Canada - Reisverslagen van Jim Weijs - WaarBenJij.nu Studie in Canada - Reisverslagen van Jim Weijs - WaarBenJij.nu

Studie in Canada

Momenteel studeer ik aan Brock University in St. Catharines, Ontario. Ik volg daar een vrije minor, wat inhoudt dat ik vier vakken mocht kiezen uit alle vakken die de universiteit aanbiedt, zolang ik kon beargumenteren dat ze in mijn algehele studie passen. Ik volg hier twee politiek gerichte vakken, en twee cultureel gerichte vakken.

Recente Reisverslagen:

23 Mei 2016

Weer Thuis!

04 Mei 2016

Vakantie!

23 April 2016

Tot ziens, Brock University

29 Maart 2016

Stilte voor de Storm

07 Maart 2016

Waterloo en Watervallen
Jim

Mijn naam is Jim Weijs, een 20-jarige jongen uit Lottum, in het zuiden van Nederland. Momenteel ben ik in Canada om daar mijn minor te doen. Ik studeer hier tot april en ben van plan om daarna nog een maand door de Verenigde Staten te reizen, om daarna weer terug te keren naar Nederland.

Actief sinds 05 Jan. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5691

Voorgaande reizen:

05 Januari 2016 - 23 Mei 2016

Studie in Canada

Landen bezocht: